آهنگستان

دانلود آهنگ جدید ایرانی

آهنگستان

دانلود آهنگ جدید ایرانی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه یک مکان مناسب در اصفهان برای اجاره روزانه پیدا کنیم؟

هدف و نوع سفر به اصفهان :

سفر به اصفهان می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد، ازجمله سفر های تفریحی و بازدید از جاذبه های گردشگری و دیدنی اصفهان از جمله میدان نقش جهان، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهلستون، عمارت عالی قاپو، توحید خانه و ... ویا سفر های زیارتی به اصفهان برای بازدید از بقعه هارون ولایت، امام زاده بامیر اصفهان، بقعه شاهزاده ابراهیم فین، امام زاده درب زنجیر، بقعه شاه زید اصفهان و ... و یا سفر های کاری، تجاری و درمانی. همچنین اصفهان به دلیل اینکه در مرکز ایران قرار دارد، در بعضی مواقع افراد برای سفر به شهر ها و استان های دیگر باید از اصفهان عبور کنند و ممکن است برای مدتی در اصفهان اقامت داشته باشند.

انواع اقامت در اصفهان :

هنگام سفر به اصفهان نیازی است برای اقامت خود برنامه ریزی داشته باشید زیرا هتل در اصفهان به وفور یافت نمی شود و به راحتی نمی توانید هتل ارزان در اصفهان رزرو کنید. برای رزرو هتل، اسنپ تریپ در اصفهان می تواند منبع جامع و خوبی برای جستجوی شما باشد.

اگر قصد ندارید برای اقامت، در هتل بمانید، مسافرخانه های اصفهان و یا اجاره روزانه منزل در اصفهان می توانند گزینه های خوبی برای انتخاب شما باشند.

انتخاب مکان مناسب برای اقامت در اصفهان :

پس از اینکه نوع سفر و هدفتان از سفر به اصفهان را مشخص کردید، باید به دنبال مکان مناسبی برای اقامت خود باشید، از جمله هتل در اصفهان، منزل مبله در اصفهان ، مسافرخانه در اصفهان و ...

برای انتخاب محل اقامت مناسب باید متناسب با بودجه و نزدیکیبه مکان مورد نظرتان، محل اقامت خود را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر نوع سفر تفریحی باشد، گزینه های بیشتری برای انتخاب وجود دارد. درحالی که برای سفر درمانی یا زیارتی باید دقت بیشتری به خرج دهید و مکانی را انتخاب کنید که به بیمارستان و مراکز درمانی و یا مکان های زیارتی مورد نظرتان نزدیک باشد زیرا ممکن است هتل ارزان در اصفهان پیدا کنید و یا اجاره منزل مبله در اصفهان متناسب با بودجه شما وجود داشته باشد اما اگر به نزدیکی به مکان مورد نظرتان دقت نکنید، باید برای رفت و آمد به مکان مورد نظرتان مسافتی طولانی طی کنید و یا اگر برای درمان به اصفهان سفر کردید ممکن است مکان اقامتتان برای نگهداری از بیمار مجهز و مناسب نباشد.

اجاره خانه مبله در اصفهان به شما این امکان را می دهد که در هر منطقه اصفهان و متناسب با بودجه و امکاناتی که شما لازم دارید بتوانید محل اقامت مناسب خود را انتخاب کنید.

  • اسرا خوبیان
  • ۰
  • ۰

معروف ترین خوانندگان افغان چه کسانی هستند؟

1 – آریانا سعید یکی از خوانندگان معروف افغانی

  • متولد : 14 ژوئیه 1985 کابل
  • سبک ها : پاپ، ریتم اند بلوز، هیپ هاپ، موسیقی افغانی

آریانا سعید یکی از معروف ترین خوانندگان افغان هست که در لندن زندگی می کنه. آریانا در کودکی به همراه خانواده اش از افغانستان به پاکستان و بعد از اون به اروپا مهاجرت کرد. این خواننده زیبای افغانی فارغ التحصیل رشته مدیریت تجارت از سوئیس هست و علاوه بر خوانندگی به آهنگسازی و ترانه سرایی هم اشتغال داره. در حال حاضر آریانا سعید در دنیا به بهترین خواننده زن افغانی شهرت داره.

2 – احمد ظاهر یکی از خوانندگان خوب افغانی

احمد ظاهر یکی از خوانندگان خوب افغانی

  • متولد : 14 ژوئن 1946 کابل
  • سبک : موسیقی افغانی

احمد طاهر از خوانندگان خوب افغانی بود که در سن 33 سالگی و بر اثر یک حادثه رانندگی خیلی مشکوک فوت کرد، با اینحال هنوز هم طرفداران زیادی داره و از معروف ترین خوانندگان افغان به شمار میاد. احمد ظاهر بین مردم به الویس پریسلی افغانی شهرت داشت. این خواننده بزرگ افغانی در مدت زندگی بسیار کوتاهش 33 آلبوم موسیقی ارائه داد و همچنین در تاریخ افغانستان اولین کسی بود که سازهای غربی رو با موسیقی شرقی تلفیق کرد و سبک جدید از هنر موسیقی رو به مردم پیشکش کرد. متاسفانه طالبان بعد از تسلط بر افغانستان مزار این خواننده رو منفجر کرد.

3 –  فرهاد دریا محبوب ترین خواننده افغان

فرهاد دریا محبوب ترین خواننده افغان

  • متولد : 22 سپتامبر 1962 کابل
  • سبک ها : پاپ، دنس، غزل، موسیقی کلاسیک افغانی

نام اصلی این خواننده فرهاد ناشر هست، ولی نام هنری فرهاد دریا رو برای خودش انتخاب کرده و با این اسم معروف شده. فرهاد دریا در دنیا بعنوان تاثیرگذارترین هنرمند افغانی محبوبیت زیادی داره، هنر این خواننده فقط به خوانندگی محدود نمیشه، فرهاد دریا موسیقیدان و آهنگساز، بازیگر و از اینها گذاشته فعال حقوق بشر افغانی-آمریکایی هم هست. درسته که فرهاد دریا یکی از بهترین خوانندگان افغانستان هست، ولی معروفیت و محبوبیت این خواننده بخاطر فعالیت های خیرخواهانه و بشردوستانشه. فرهاد دریا از سال 2006 تا به امروز سفیر صلح سازمان ملل در افغانستان به شمار میاد. این خواننده معروف افغانی همیشه کنسرت هاش رو بصورت رایگان برگزار می کنه.

4 – شاپیری نغمه یکی از خوانندگان مشهور افغان

  • متولد : 1 ژانویه 1964 قندهار
  • سبک ها : پاپ، فولکلور

نغمه یکی از مشهورترین خوانندگان افغانی هست که تخلص شاه پری که به زبان پشتو شاپیری تلفظ میشه رو برای خود انتخاب کرده. در زمان کودکی نغمه به همراه خانواده اش به کابل کوچ کردند و در همونجا تحصیل کرد. در سن 18 سالگی در تلویزیون افغانستان شروع به فعالیت و تصنیف خوانی کرد. در همین بین با یکی از خوانندگان بزرگ پشتو بنام منگل آشنا شد و با اون ازدواج کرد. نغمه و منگل زوج هنری خوبی بودند ولی این رابطه دوام چندانی نداشت و از هم جدا شدند. در حال حاضر شاپیری نغمه در کشورهای آمریکا، پاکستان، دوبی و افغانستان زندگی می کنه و هر از گاهی در یکی از این کشورها کنسرت برگزار می کنه.

5 – مژده جمالزاده خواننده و مدل زیبای افغانی

مژده جمالزاده خواننده افغانی

  • متولد 8 دسامبر 1985 کابل
  • سبک ها : پاپ، دنس

مژده جمالزاده خواننده، مدل و بازیگر افغان در سن 5 سالگی به همراه خانواده اش به کانادا مهاجرت کرد. بعد از پایان تحصیلاتش در رشته روزنامه نگاری تلویزیونی در سال 2007 فعالیت حرفه ای موسیقی رو آغاز کرد. مژده در چندین مجله مد بعنوان مدل فعالیت داره. یکی از عواملی که باعث شد این خواننده جوان در گروه معروف ترین خوانندگان آهنگ افغانی قرار بگیره، اجرای آهنگ دختر افغان در روز جهانی زن سال 2010 در کاخ سفید و در حضور باراک اوباما بود.

آینده

6 – هنگامه از خوانندگان محبوب افغان

معرفی هنگامه خواننده افغانی

  • متولد : دسامبر 1962 کابل
  • سبک ها : پاپ، غزل، موسیقی کلاسیک

اسم اصلی هنگامه زهره ست، زمانی که خوانندگی رو انتخاب کرد مادرش اسم هنگامه رو بهش پیشنهاد داد. در حال حاضر هنگامه در تورنتو کانادا زندگی می کنه و همونجا فعالیت موسیقاییش رو ادامه میده. قبل از خروج از افغانستان این خواننده تونسته بود خودش رو بعنوان معروف ترین خواننده افغان در افغانستان، ایران و تاجیکستان به فارسی زبانان معرفی کنه. در سال 1985 هنگامه با احمد ولی که از خوانندگان مشهور افغانستان بود ازدواج کرد و با هم صاحب یک فرزند پسر شدند ولی زندگی هنری این زوج در سال 1989 با جدایی اونها از هم پایان گرفت.

7 – سیتا قاسمی یکی از بهترین خوانندگان زن افغانی

  • متولد 6 آوریل 1983 کابل
  • سبک ها : پاپ، موسیقی افغانی

سیتا قاسمی از کودکی علاقه زیادی به خوانندگی داشت. در گیر و دار جنگ داخلی افغانستان، سیتا و خانواده اش به پاکستان مهاجرت کردند. در همونجا و در سن 15 سالگی سیتا مجبور شد با مردی که تفاوت سنی زیادی باهاش داشت ازدواج کنه، ولی مدت بعد فهمید این مردم همسر دیگری هم داره و به همین دلیل طلاق گرفت. در حال حاضر با داشتن 2 فرزند در آلمان زندگی می کنه. این خواننده جوان افغانی به ترانه سرایی و آهنگسازی هم اشتغال داره و از سال 2008 فعالیت حرفه ای خودش رو آغاز کرده.

آینده

8 – احسان امان خواننده معروف افغانستان

احسان امان خواننده معروف افغانستان

  • متولد : 1959 لشکرگاه
  • سبک ها : پاپ، دنس

احسان امان موسیقی حرفه ای رو از سال 1978 آغاز کرد و در اوایل دهه 80 میلادی به اوج محبوبیت رسید. در همون موقع به آمریکا مهاجرت کرد و از اون تاریخ به بعد در ویرجینیا سکونت داره. شغل اصلی احسان امان مهندسی معماری هست و در کنار شغل اصلیش به خوانندگی و آهنگسازی هم اشتغال داره.

9 – احمد ولی مشهور ترین غزل خوان افغان

احمد ولی مشهور ترین غزل خوان افغان

  • متولد : کابل
  • سبک ها : غزل، پاپ، موسیقی کلاسیک

احمد ولی از معروف ترین خوانندگان افغان هست که بیشتر در عرصه غزلخوانی فعالیت داره. این هنرمند فعالیتش رو از دهه 1970 میلادی آغاز کرد. این خواننده با هنگامه خواننده زن افغان ازدواج کرد و زندگی هنری موفقی رو در کنار هنگامه تجربه کرد، ولی با جدایی این زوج عمر این زندگی هنری هم به پایان رسید. در اواسط دهه 80 میلادی احمد ولی به آلمان مهاجرت کرد و در حال حاضر هم در آلمان به فعالیت هنریش ادامه میده.

10 – ناشناس از سرشناس ترین خوانندگان افغانستان

ناشناس از سرشناس ترین خوانندگان افغانستان

  • متولد : 1935 میلادی قندهار
  • سبک : غزل

نام اصلی این خواننده محمد صادق فطرت هست ولی تخلص ناشناس رو برای خودش انتخاب کرده و به همین اسم شهرت داره. ناشناس در کودکی به هند سفر می کنه تا نوجوانی در هند تحصیل می کنه، بعد دوباره به افغانستان برمیگرده و در شهر کابل اقامت می کنه و به تحصیل مشغول میشه. سبک حرفه ای ناشناس غزل خوانی هست و به زبان های فارسی دری، اردو و پشتو آواز می خونه.

منبع

  • اسرا خوبیان
  • ۰
  • ۰

ه گزارش خبرنگار موسیقی فارس، سایت موسیقی «رادیو جوان» در سالهای گذشته و پس از فروکش کردن موسیقی لس آنجلس و خواننده‌های خارج از کشور، به همکاری با خواننده‌های داخلی روی آورده و در سالهای گذشته بدون توجه به حقوق مولف و صاحب اثر، تمامی قطعات آلبوم‌های خواننده‌‌‌های داخلی را روی اینترنت قرار می‌دهد و با کسب اعتبار از طریق انتشار آثار ستاره‌های داخلی، رقم‌های باورنکردنی و بسیار بالا را برای انتشار آثار خواننده‌های جوان دریافت می‌کند.

برخی شنیده‌ها حاکی از این است که برخی اعضای این سایت که در واقع به نوعی واسطه ارتباط گرفتن مدیران ایرانی این سایت در آمریکا با خواننده‌ها و هنرمندان داخلی هستند طی روزهای گذشته در ایران بازداشت شده‌اند و تحقیقات درباره نوع رابطه‌گرفتن مدیران رادیو جوان، همکاری‌های خارج از کشور با برخی چهر‌های داخلی برای برگزاری کنسرت‌های خارج از ایران و تخلفات گسترده مالی این سایت همچنان ادامه دارد.

بر اساس تعرفه مالی رسمی این سایت برای انتشار هر قطعه موسیقی جدید گاها عددی بالغ بر «ده میلیون تومان» برای یک هفته دریافت می‌کند و با توجه به قدرت تبلیغاتی گسترده که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های ماهواره‌ای به دست آورده، خیلی زود توانایی فریب جوانان تازه کار و در آرزوی خواننده شدن را داراست.

دفتر موسیقی وزارت ارشاد با تصویب آئین نامه اخذ مجوز برای تک قطعات خواننده‌های پاپ عملا دست مدیران این سایت‌ و سایت‌های مشابه را بازتر کرده و با توجه به اینکه آنها هیچ الزامی برای اخذ مجوز آثار جهت انتشار ندارند، به سهولت می‌توان هر قطعه و اثری را روی خروجی خود در شبکه‌های اجتماعی قرار دهند و هزینه‌های گزاف بابت انتشار آن دریافت نمایند.

چندی پیش بسیاری از خواننده‌های پاپ به دلیل همکاری با این سایت ممنوع الکار شده بودند و در صفحات شخصی‌شان به وضوح اعلام کردند که از طریق مجاری بین المللی از این رسانه شکایت خواهند کرد ولی بی تفاوتی دفتر موسیقی وزارت ارشاد در پیگیری این موضوع باعث شد بار دیگر شاهد همکاری بسیاری از چهره‌های سرشناس با این سایت متخلف که آثار خواننده‌های مبتذل خارج از کشور ار نیز منتشر می کند، ادامه داشته باشد.

رادیو جوان را بهتر بشناسید

رادیو جوان سایتی‌ست که مدیرانش در آمریکا و کانادا سکونت دارند و مدیریت این سایت نیز از خارج از کشور صورت می‌گیرد. این سایت برای انتشار آثار خواننده های داخلی و خارجی، قوانین و تعرفه هایی دارد و بعضا برای انتشار هر تک قطعه برای 20 ساعت درج این قطعه در بخش اسلایدشو، مبلغی حدود 4 میلیون تومان دریافت می کند. انتشار آثار و تک قطعات خواننده ها در بخش های دیگر این سایت هم طبق تعرفه بین 500 هزار تومان تا دو میلیون (برای هر روز) قیمت دارد.

با یک حساب سرانگشتی و اینکه هر روز حدود 20 الی 40 قطعه از خواننده های سرشناس و ناشناس منتشر می شود، رقم حیرت آور درآمدهای این سایت مشخص می‌شود.

نکته دیگر حضور ادمین ها و واسطه های متعدد این سایت در ایران است که به عناوین مختلف سعی در جذب مشتری دارند و با توجه به پورسانت‌های بالا، برای لیدر شدن در این عرصه حاضرند هر فعالیتی انجام دهند.

انتشار آثار خواننده های خارجی و لس آنجلسی و برگزاری برخی جشن‌ها و پارتی‌ها از سوی مسئولین این سایت به تبلیغاتی که در آنها نام خواننده‌های ایرانی نیز مطرح و به نوعی سوءاستفاده می شود، باعث شد حساسیت و سوءتفاهم ها علیه آنها بیشتر شود و پس از تذکر چندباره مسئولین به خواننده‌ها در مورد خارج کردن آثارشان از این سایت، رویه ممنوع الکاری آنها آغاز شد تا این موضوع سرانجام خبرساز شود.

بنیامین بهادری نخستین خواننده ای بود که در صفحات شخصی اش مستقیما صاحبان و مدیران این سایت را تهدید به شکایت کرد و از آنها خواست که قطعاتش را از روی سایت شان حذف کنند. او سپس در تور کنسرت های آمریکای خود روی صحنه این موضوع را بار دیگر تکرار کرد و باعث شد موضوع بیشتر خبرساز سود. در ادامه و با اوج گرفتن این موج، بسیاری از خواننده های داخلی روی صفحات شخصی شان، به تندی به مدیران این سایت حمله کردند تا موج علیه این سایت بیشتر و بزرگتر شود. فرزاد فرزین، احسان خواجه امیری، عماد طالب زاده، علیرضا طلیسچی، علی عبدالمالکی و... از دیگر چهره هایی بودند که وارد بازی شدند و به شدت به مدیران این سایت تاختند و به آنها تذکر دادند که هرگز آهنگ های جدید و حتی آهنگ های قدیمی شان را منتشر نکنند !

 مدیران رادیو جوان (حامد هاشمی - پویان) در ابتدای این موج سکوت اختیار کردند و در ادامه در بیانیه اول شان شیطنت یک خبرنگار را تنها دلیل این شایعات دانستند. آنها با بی توجهی به واکنش خواننده های پاپ، سعی کردند اوضاع را در کنترل خود نشان دهند ولی نامه خواننده های پاپ به رئیس جمهور و اعلام موضع و انتقاد صریح آنها از این سایت در متن نامه بالاخره باعث شد مسئولین این سایت در یک عقب نشینی استراتژیک، با انتشار بیانیه ای اعلام کنند که برای حل مشکل ممنوع الکاری خواننده‌های پاپ آثار آنها را از روی سایت شان حذف می کنند.

در بخشی از این بیانیه آمده: «در پی گسترش این شایعه های بی اساس، ولی هدفمند از سوی تعدادی از رسانه های داخل ایران، طی روزهای گذشته شماری از خوانندگان داخل ایران از «رادیو جوان» درخواست کردند که آثارشان در وب سایت ما از دسترس خارج شود تا آنها بتوانند بدون از دست دادن مجوز کاری خود به فعالیت های هنری شان بدون از دست دادن مجوز کاری خود به فعالیت های هنری شان بدون دردسری ادامه دهند. ما با درک شرایط پیش آمده برای آنان در داخل کشور و نیز برای حمایت دوباره از این خوانندگان این درخواست ها را پذیرفتیم و دسترسی به آثار آنان را از وبسایت «رادیو جوان» غیرفعال کردیم.»

ولی این روند چند هفته بیشتر دوام نیاورد و بار دیگر شاهد انتشار آثار و قطعات خواننده‌های داخلی روی این وبسایت بوده و هستیم. دستگیری چند عضو این سایت در ایران خبری ست که میتوان از آن به جدیت دستگاه قضایی در مقابله با این قبیل تخلفات یاد کرد و می‌توان امیدوار بود پرونده این سایت در ایران که آسیب جدی به موسیقی ایران و همینطور سایت‌های قانونی عرضه آثار موسیقایی زده است، بسته شود.

منبع



  • اسرا خوبیان