آهنگستان

دانلود آهنگ جدید ایرانی

آهنگستان

دانلود آهنگ جدید ایرانی

  • ۰
  • ۰

فلزیاب، قیمت فلزیاب ارزان, لیست قیمت فلزیاب

دستگاه فلزیاب و لیست قیمت فلزیاب ها و مطالبی همچون قیمت فلزیاب تصویری ارزان خوب, ارزان ترین فلزیاب و قیمت فلزیاب ارزان به همراه قیمت برایتان مهم است پیشنهاد میکنم این مطلب را تا آخر ادامه دهید.متاسفانه دستگاه گنج یاب هدف بسیاری از افراد برای به دست آوردن گنج های زیرخاکی می باشد. اما در اکثر مواقع کاوشگران فلزات بی ارزش را در زمین پیدا می کنند. طلایاب می تواند در موقعیت یابی فلز در زیر زمین به شما کمک کند. طلایاب های جدید قابلیت تفکیک داشته و فلز با ارزش را از سایر فلزات بی ارزش تفکیک و قابل تشخیص میکند.

فلزیاب چیست ؟ فلزیاب و طلایاب بوسیله یک سر آشکار ساز (که معمولاً یک سیم پیچ الکتریکی در نزدیکی سطح زمین است) کار می کند. یک میدان مغناطیسی که بوسیله این سیم پیچ به وجود می آید، در خاک نفوذ می کند، اگر میدان از آهن، فولاد، یا فلزات خاص دیگر عبور کند، یک جریان ضعیف در فلز ایجاد می نماید. این جریان متقابلاً میدان مغناطیسی تولید می کند، که از همان سیم پیچ یا سیم پیچ دیگری در سر فلزیاب عبور می کند، و سیگنال ضعیفی را در این سیم پیچ ایجاد می کند.

فلزیاب فرکانس پایین

برای کسانی که درمورد فلزیاب پالسی فرکانس پایین اطلاعاتی ندارند این مطلب میتواند خیلی مفید باشد. عموما برای بسیاری از خریداران فلزیاب این سوال پیش می آید که چه فلزیابی مناسب است.معیارهای مختلفی برای یک فلزیاب خوب در نظر گرفته می شود که یکی از مهم ترین آنها فلزیاب پالسی فرکانس پایین بودن آنهاست.

دستگاه های پالسی فرکانس پایین برخلاف سایر سیستم ها دارای عمق نفوذ بیشتری در زمین هستند یعنی در هر خاک و زمینی به راحتی نفوذ میکنند از آن طرف هرچقد فرکانس دستگاه بالاتر باشد این قضیه برعکس می شود.طلایاب ها و گنج یاب های پالسی فرکانس بالا فقط در هوا عملکرد خوبی دارند و در زمین عملکرد آنها فوق العاده ضعیف می شود.اینگونه دستگاه ها در عبور از یک لایه نازک سنگی هم دچار مشکل می شوند.پس باید به این موضوع کامل واقف باشید که تست در هوا همیشه نمی تواند مفید باشد.

دامنه فرکانسی بهترین فلزیاب ها بین ۱۰۰ تا ۶۰۰ هرتز می باشد یعنی در این بازه در زمین نفوذ دارند.از بازه ۴۰۰ تا ۶۰۰ کنترل دستگاه سخت میشود و در این قسمت همه چیز به نحوه طراحی سازنده سیستم بستگی دارد. از بازه ۶۰۰ به بالاتر دستگاه کاملا حالت نقطه زنی خود را در زمین از دست می دهد.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید .

  • ۹۷/۱۰/۲۰
  • اسرا خوبیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی