آهنگستان

دانلود آهنگ جدید ایرانی

آهنگستان

دانلود آهنگ جدید ایرانی

  • ۰
  • ۰
متن آهنگ انتخاب من مجید اخشابی + پخش آنلاین

متن آهنگ انتخاب من مجید اخشابی

مرز عشق من دیوونگیمه
وقتی اسم تو تو زندگیمه
دل من واسه تو پر میزنه پره از عطره تو هوام 
نیمه گمشده ی خود منی و تا ابد میمونی برام
قسمت من خودتی به دلم دلخوشی میدی 
روبروم روی ماه تو من دلم میره واسه تو

تو مث دریایی توی قلبم
من به عشق تو غرقم
این خونه دنیای منه

من دلم بارون و تویی دریا 
گم میشم بی تو هر جا
عکس تو تو چشمای منه

تویی که بارونی توی پاییز 
توی یه صبح دل انگیز 
تعبیر خواب خوشمی

تو همون شوقی که تو نگامه
حسی که تو صدامه
تو تنها انتخاب منی

مرز عشق من دیوونگیمه
وقتی اسم تو تو زندگیمه
دل من واسه تو پر میزنه پره از عطره تو هوام 
نیمه گمشده ی خود منی و تا ابد میمونی برام
قسمت من خودتی به دلم دلخوشی میدی 
روبروم روی ماه تو من دلم میره واسه تو

تو مث دریایی توی قلبم
من به عشق تو غرقم
این خونه دنیای منه

من دلم بارون و تویی دریا 
گم میشم بی تو هر جا
عکس تو تو چشمای منه

تویی که بارونی توی پاییز 
توی یه صبح دل انگیز 
تعبیر خواب خوشمی

تو همون شوقی که تو نگامه
حسی که تو صدامه
تو تنها انتخاب منی

  • ۹۷/۰۶/۱۴
  • اسرا خوبیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی